كتاب اهدایی 'والت دیزنی' در كاخ نیاوران به نمایش درآمد
نوشته شده توسط : swot

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران تمامی كتاب های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه با امضای مولف به كتابخانه اختصاصی هدیه شده اند.

كتاب 'زیبای خفته' اثر والت دیزنی كه در سال 1957 میلادی چاپ شده است و كتاب پارس ( اقوام ایرانی، مادها، هخامنشیان) نوشته رومن گریشمن، باستان شناس مشهور فرانسوی كه آثار زیادی در زمینه باستان‌شناسی، تاریخ، كتیبه‌ها و سكه‌های ایرانی از خود به یادگار گذاشت و با 300 یادداشت و 20 كتاب منتشر شده، پركارترین و مشهورترین كارشناس درباره ایران باستان بود، از جمله این كتاب ها هستند.

كتاب ملكه ایران (اسطوره و واقعیت) اثر ژان میشل پدرازنی كه در سال 1977 میلادی به چاپ رسیده است، ستارگان تیم فوتبال چلسی شامل مجموعه عكس ها، یادداشت ها و امضای فوتبالیست های باشگاه چلسی انگلیس كه در سال 1971 میلادی به كتابخانه اهدا شده است و كتاب ایران (پل فیروزه) نوشته رولف بنی (1984-1924میلادی) كه در سال 1975 میلادی چاپ شده دیگر كتب به نمایش گذاشته در این نمایشگاه هستند.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا 20 فروردین ماه همه روزه از ساعت 9 تا 18 و 30 دقیقه به كتابخانه اختصاصی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه كنند.

فراهنگ 2025**1588





:: برچسب‌ها: آبی , دره عمیق و باریک , جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 533
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: